Sidor

söndag 21 oktober 2012

funderar?

Kom på hur urusla alla här i trakten är på att kommentera på bloggar, Jag läser ex. darios.se bloggen och ser att där är hur mycket kommentarer som helst, både bra och dåligt, det får man väl ta till en gräns såklart? ok nu är ju den bloggen jätte stor men endå, vaför är vi inte lika öppna här som i Sverige? Som ex v-nr som är en stor förening med många medlemmar,  hur dåligt är inte alla där engagerade? Ingen kommer med åsikter, ingen kommenterar el skriver nå inlägg. Jag tycker det är jätte synd, jag menar tar man sig tid att läsa en blogg har man väl tid att nångång ge en kommentar åxå!? Och alla har vi ju åsikter och funderingar så varför bara sitta och hålla det inne? vad är det som hindrar folk?!

2 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig! Nu kanske man inte kan jämföra darios.se med till exempel min blogg, eftersom den är en utav Sveriges största bloggar, men jag tycker faktiskt det är himla mycket roligare att blogga när folk ger respons på det jag skriver! Dock skulle dom anonyma kunna sluta vara så anonyma hela tiden för det är jäkligt tråkigt att de inte kan stå för sina åsikter..
    Men absolut, folk borde våga engagera sig lite mer!

    SvaraRadera
  2. Sant! Trist att folk kommenterar så lite...

    SvaraRadera