Sidor

fredag 26 oktober 2012

första snön ;(

Jag hatar snö, vintern och kyla. Behöver jag säga vilket humör jag är på idag.? Körde iväg på jobb imorse med sommar ringar, som säkert många andra åxå gjorde. Får se om jag kommer iväg till någo tävlingar på Söndagen när jag har sommar ringar både på traikkun och Chevan. Jag tänker inte byta heller för nästa vecka skall det bli varmt igen. Jag lever i hoppet att det stämmer.! Har jag sagt att jag har en ny drag bil till vintern? Nej det har jag nog inte... En fyrhjulsdriven Volvo med 300 hästkrafter :) El den är inte så ny nu mera, vi har haft den snart ett år. Det är bara det att den har ingen krok, det är nu nästa grej jag måst fixa, när nu vintern kommer om jag sen vill eller inte.

Ikväll skall Bea få gå i sin egna box, får se vad hon tycker om det, och vad Nova säger när han får en ny granne !! Vi skall vänja av henne från Deli så här sakta. En vecka får dom stå breve varann i boxarna och sen flyttar Deli in i stallet och Ellu ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar