Sidor

måndag 22 oktober 2012

små stressit

Fick veta för några timmar sedan att jag skall på jobb imoron. Och jag som hade fullt program imoron, förutom i hästväg så har jag massor av ärenden jag borde få gjort. Det här är nackdelen med att vara inhoppare i stall, turerna kommer plötsligt! Nu får jag nog bara lämna bort en del..En sak vad jag skulle ha gjort var att boka hotell tills i vinter! Flyget är redan klart som tur! :) men får skjuta upp det till nästa vecka bara, jag måste till ögonläkaren, skall skaffa glasögon åt mig. Synen börjar sina så här på gamla dagar.:)
Halv 5 skall jag ha Pampas färdig för då skall han hoppas och Monica kommer och hjälper till. Hamnade bygga en bana åt mig ikväll redan så sparar jag lite tid imoron. Jag skulle annors longera Nova imoron för att det går snabbast men tror ni nu inte att han hade en dålig dag idag när vi dressyra, så är tvungen att rida samma sak imoron igen, och går det som idag så red vi länge!
Tog en bild på honom efter ridturen,


Det är ganska sällan Nova står så här stilla en lång stund :) jag hann städa bort skit och kratta lite på planen och han bara stod..trött häst? :) Bra att de inte är bara jag som fick jobba! Det är muntert när man själv är helt döööd och på hästen ser man inte ens att den hamnat jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar