Sidor

torsdag 20 februari 2014

nytt i min garderob

jag blir tookig! jag kan inte låta bli att hitta kläder som skriker efter mig. Det är farligt varje gång jag står i systers butik. Å alla gånger jag är här så kommer det in nya kläder. idag kom det från cheap monday. å mycket skulle jag ha kunnat sätta rakt i min kass. valde dock några för att inte bli pank.


Den här sitter jätte bra, den kom in idag och finns inte på nätet ännu, bara i butiken. Sen köpte jag en liknande i vinrött (utan dödskallebild), som jag kommer ta till stallet. perfekt att rida i. den va på rea och var nästan gratis..



Den här är cardigan är från Ichi, gillar sidorna som är "uppdragna" på sidorna.
den här kostar endast 39.95 som original  pris och finns både i butiken och på nätet.

Sen köpte jag ett par jeans strech som jag skall ta som ridbyxor, dom är så mjuka och sköna så kommer bra gå att rida i dom! :)

i butiken just nu är det tag 3 betala fö 2 av alla rea plagg. å ett hett tips är den här vinter rocken,skulle köpa den själv genast om det fanns storlek åt mig. men det finns det inte för det är egentligen för karar :) Men den är tjock och så jävla skön. och nu 79€


som födelsepresent av Linda fick jag det här


det passar mig jätte fint :)

å den här skall bli min nån dag...den kom åxå idag till butiken



det blev nu ett sånt här inlägg idag då jag inte är i stallet förrän ikväll. skall nog rida bara jag kommer hem ännu. Bara min huvuvärk inte blir värre vill säga..

2 kommentarer:

  1. Och som Jocke säger, hur vill Heidi och Petri handla så mycket kläder när dom ändå bara går dit på lande hela tiden och aldrig hinner gå med dem? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nå lite så är det ju, skulle gärna gå med mera vanliga kläder nog! men det här som jag köpte nu var ju delvis till stallet. :)

      Radera