Sidor

måndag 24 februari 2014

ledig stallplats

Jag funderar av och ann hur jag skall göra med dom lediga boxplaserna. Skall jag hyra ut en nu el vänta till hösten? Så jag tänkte så här. Om det finns nån där ute som gillar ordning och redan och noga skötsel av sin häst så vill jag att DU skall höra av dig! Jag tar gärna emot såna som uppskattar att man försöker hålla rent och snyggt i stallet! Då passar du in här som handen i handsken! och är jätte välkommen! Sto el valack spelar ingen roll, inte heller någon skillnad om hästen är pensionerad el ung.

Vi erbjuder boxplats med full skötsel, hage med delvis sand botten och upplyst den mörka tiden på året!
Hel dags utevistelse med el utan kompis. Upplyst ridplan med bra botten, hinder och musik att rida till! och en bra terräng! Beten på sommaren!






tag kontakt till e posten stallsplinter@gmail.com el ring Heidi 0407195278

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar