Sidor

torsdag 27 februari 2014

födis present 2

nåjaaa äntligen kom present 2. tänkt bli frustrerad redan :) Jag sökte ut den imorse före jag körde iväg till Ekenäs och till DinoDina...igen...Syster skall på uppköp igen. Och så har hon ett viktit möte på eftermiddagen.
provade rocken som hastigast här i butiken före Linda stack iväg. så här ser den ut! häftig färg..igen. låter det bekant?



Nu skall ni inte stirra er sjuka i ögonen när ni ser kombinationen pink med RÖDA byxor :)))
utan kolla bara på rocken! den är jätte skön och kommer passa bra att ha nu då det inte är super kallt. 

å för den av er som kollat loppis sidan har sett att jag satt min fiiina stubben sadel till salu. :( Lite surt känns det men inte kan jag ju ha den och ligga här hemma heller...när den inte behövs...
Sen har det minskat en hel massa saker där som jag sålt och samtidigt har jag satt lite nytt igen till där.

åååå jag är en pryl älskare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar