Sidor

måndag 24 februari 2014

födis present 1



Beställde dom för färgens skull, och för att dom skall ha ett jätte bra grepp vid knäna. Å visst har dom ju det åxå! det här är storlek 34 och kommer aningen högt upp vid midjan, jag skulle ha velat ha i 32.or men det fanns inte så det här får gå. Dom krymper säkert lite i tvätten endå. Många av mina ridbyxor har gjort det! Och sen sitter dom nog perfekt!
Nu har jag bara en present kvar då som jag väntar på!. Undrar hur länge det skall ta..
När jag beställer via nätet skall det gå fort, jag vill inte vänta en vecka på mitt paket, det skall ta max några dagar. Å där får Börjes 10 +. Det tog en dag för det paketet att komma och dom här byxorna kom från sverige och d gick på 3 dagar. Fy skäms för det jag väntar på från Hööks, det går allt för långsamt till där. Paketen hinner komma utomlands före inrikes paket!.

4 kommentarer:

  1. mmm, mitt Nelly-paket tog det också 8 arbetsdagar för att komma! Närmare två veckor alltså. Lite surt.

    SvaraRadera
  2. Oh vad fina! Visst är det Covalliero? Har ett par hemma, lätt mina favoritbyxor då de är så sköna och fina i kvaliteten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo det är det! och inte någo svin dyra fast det är kvalitet!

      Radera