Sidor

onsdag 4 december 2013

Till Salu

Tänkte kanske sälja min Stubben dressyr sadel eftersom jag bara rider med Kieffern. Stubben sadeln passar inte mig lika bra som Kieffern och den tar bara onödig plats just nu. Den är gammal och är sliten på en del ställen men inget som stör hästen. Den sitter bäst på hästar utan manke, på Pampas sitter den riktit bra och han har lite manke.
Säljer den för 50 € utan stigläder. Billig och bra som ny börjar sadel el för någon som rider bara nu och då dressyr.


Jag kan fota skavankerna om nån är intresserad. ta kontakt via mail el kommentera här under.

4 kommentarer:

  1. Får jag prova den? / Jessi

    SvaraRadera
    Svar
    1. absolut får du göra det! hör av dig bara så träffas vi./ Heidi

      Radera
  2. är den jätte smal då? tänkte om den skulle gå på mina finnar.. dom e ju typ storlek 35/36. vet du alls bredd? dom har ingen manke och rak rygg.. hur har du på måndag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maria provade den på Jojo, helt löst bara liggandes på ryggen och den satt riktit bra! Å Jojo är bred! Så jag tror den borde gå på dina, dina är ju endå sportiga finnar! Men som sagt den är sliten! Jag jobbar till klockan 13 på Måndagen och sen är jag hemma några timmar före jag kommer till Karis på eftermiddagen! / Heidi

      Radera