Sidor

fredag 27 december 2013

en Fredag kväll på landet!

När man varit ute i kvälls stallet en Fredag kväll och inte orkar sticka iväg för att umgås med folk för att man skall upp tidigt igen nästa morgon så roar man sig så här. Har avnjutit en kväll med smör musik, levande ljus och vin i ett bubbelbad. Det gör så gått att sitta där ibland, bara glömma värden runt om och vädret utanför. Då det inte finns några fönster i vår källare existerar inget annat när man är där nere.


Vet inte varför bilderna är lila, jag har fotat med Ipaden och tydligen inte kunnat hanterat den igen..

Nova var bra idag, red på plan med grammaner för att slippa bråka med honom. Det visa sig att jag inte skulle ha behövat dom men bra att ha dom som reserv. Kanske han visste att jobbar han inte så blir det bara jobbigare för honom. Pampas gick fint men var annors inte alls rolig att rida, han var på hjälp mig humöret när hinder förrådet äter upp Pampas. Så varje gång jag skulle avsluta passet och mata längre tygel åt honom stack han iväg och allt var förstört.

Imorgon skall alla 3 ridas och jag hoppas det inte regnar hela dagen. Hade gärna plockat fram lite hinder men ös regnar det å blåser som det gör nu så får det nog vara...:(

2 kommentarer: