Sidor

torsdag 23 maj 2013

stålli katt

jag har precis badat bastu...MED STÅLLE!!! han klarade t.o.m. av att vara längre inne än jag :) Han är så söt min lilla stålliga katt när han alltid skall vara med överallt.

Nåja det var ju inte det jag skulle skriva om, vi hade idag Ellu, Elli, Spinki och Kazstella i gröna hagen. Linda och jag höll i spinki och Ellu så att fölen fick leka, jag vågar inte släppa dom lösa ihop ännu för jag litar inte på Spinki, hon är ganska agressiv så är rädd att lilla Elli går sönder :)

Det gick jätte bra och Elli var den som var tuffast av alla, hon kom fram och hälsade på Spinki och Kazstella, medan kazstella var lite frönis och gömde sig bakom mamma..Den minsta var den modigaste, kanske fått lite av pappas lynne ? :)



tuffisen

Kazstella ville mest äta gräs hela tiden och hade inte tid att leka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar