Sidor

måndag 20 maj 2013

På rätt spår

För omväxlings skull skall jag skriva om Kazanova å inte hans fina döttrar :)
För ca en vecka sedan skrev jag att jag fick ta ihop med honom för han inte kunde bete sig, enda sedan dess har han varit väldigt trevlig på alla vis, lydig, lätt att rida, hoppat bra...Så där ser man, ibland behöver man påminna hästen vem som är chef!
Det andra positiva är att jag tror jag hittat ett bett som passar oss! Och det bästa av allt är att det funkar i alla tillfällen, markridning, terrängen och hoppningen!

Ägare och häst är båda nöjda :)


2 kommentarer:

  1. Hej! Vet inte om du märkt dehär bilderna redan, men det var någon som var o fota tävlingarna på Grann!

    http://jk.galleria.fi/kuvat/2013/HC+Grann+5.5.2013/Luokka+4,+80-90cm/

    SvaraRadera
    Svar
    1. hejsan! tack att du berätta! :) skall kolla på dom.! / Heidi

      Radera