Sidor

måndag 13 maj 2013

återkommer snart

Jag har en nyhet som jag skall sätta upp här på bloggen senare idag bara jag har mera tid. Min dag har börjat kvart över 4 imorse med att köra pappas båt till eke marin, hem och mata hästar och sen tibaka till Ekenäs sjukhus med Petri och efter det ännu via DinoDina och lära mig kassa systemet. Jag skall stå i Lindas butik Torsd Fred och Lörd denna vecka när syrran åker till Sverige och ser på Eurovisionen. Här skall ni få se några fina bilder som jag fick av Hanna Henriksson. Det är från helgens tävlingar. Bilderna är tagna av Hanna själv! tack Hanna (om du läser det här) att du skicka dom åt mig :) Nu måst jag gå ut till stallet men titta in senare så ser ni nyheten.


den här bilden är bäst tycker jag!


Här ser båda jag och Pampas lite töntiga ut, vi vänder i luften helt klart! Kolla frambenen viken stil??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar