Sidor

onsdag 1 maj 2013

dagens hoppning

Pampas hoppa som han aldrig skulle ha haft vinter paus från hoppningen, han gjorde exakt vad jag bad han om :) fina fina!! Vi invigde vatten mattan å även det gick som en dans på rosor! Fundera att åka med han på tävlingar på helgen och hoppa en 90 cm bana bara på skoj!




Kazanova var såklart knepigare, jag har aldrig hoppat honom med det här betet han har nu ( samma som jag har i terrängen) och det kändes inte alls bra, måst prova sätta martingal så kanske det funkar. Annors måst jag hitta ett annat bett! Vi hoppade vatten mattan men det var ingen fröjd för ögat så det blir att öva öva öva. Men bra nu då man har en egen matta så jag kan öva hur mycket jag vill:) TACK Monica! Bilderna har Monica fotat.







2 kommentarer:

  1. Har du provat Waterford bett (pallokuolain) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej har bara ridit med tre delat förrän jag nu på Onsdagen provade det bettet jag har i terrängen! Det blir att testa sig fram nu!

      Radera