Sidor

onsdag 22 maj 2013

nöjda killar






Det bästa dom vet efter att dom fått springa energin av sig är det här bilderna visar ovanför.. Dom båda gillar skarpt att bara få springa springa men det här är deras belöningen. Båda två vet vad som väntar efter att jag hoppat ner och sadeln är borta. Dom traskar raka vägen till sand gropen :) Vi har alltså varit och galopp träna idag!



Jag är tydligen lika glad som hästen :)



Imoron blir det hoppning med dom båda två och på kvällen skall Pampas betäcka SG Barbiq. Fick även idag veta att jag är med på Piia Pantsus träningar i Juni som hålls i Broby. Vet bara inte vilken häst jag skall ta med mig!????????? Nå jag har lite tid att fundera på det ännu!

4 kommentarer:

  1. Kim med båda?.. Så gör jag med mina :) /I

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo fundera på det, men hur gör du? tar du en häst ena dagen och den andra andra dagen? el hoppar du dom i olika grupper? / Heidi

      Radera
  2. Du e ju nog heidi preliminärt anmäld med pampas, då din grupp hoppar 120cm.. / Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. skall vi hoppa 1.20 måst jag nog komma med Nova :) messar dig jessi/ Heidi

      Radera