Sidor

torsdag 26 december 2013

En dag me Linda

Nu skriver jag från vår nya  iPad och lär mig lite, jag hittar int alla knappar märker jag å så vet jag int hur jag får stor bokstav så allt blir litet nu . hur byter jag rad?var e enter?  Nå det blir allt ihop då...vi red med Linda Pampas och Nova på långlänk . Nu ser jag att namnen blir automatiskt me stor bokstav,va bra! Det var mesta dels längs med vägar men där det va skog så var det hemst riktigt. På tok för vått och lerigt. Nu måste de hålla upp några dagar så det torkar upp lite. Nämner se nu ser jag att det bli stor bokstav om jag börjar på ny mening ;)  Pampas som e nyklippt var t.o.m lite svettig! Sen tog vi lalle och jag red honom själv medan Linda stod i mitten av plan och bevaka oss. Jag trava lite åt båda hållen och gjorde några halter. Det va allt för den här gången. Linda filma oss men det var så skymt då redan så tror inte man ser någo av den filmen. När det dessutom är så grått ute så blir kvaliteten ännu sämre. Tur så går vi mot ljusare tider så det blir inte sämre iallafall !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar