Sidor

söndag 29 december 2013

äntligen en dag utan regn!

Åååå vad glad det gör mig! mitt humör har varit helt annat, har ridit alla 3 pojkar, Pampas på en lång länk och Nova en kortare. Till sist tog jag Lalle på plan, jag red lite i skritt och trav och så gjorde jag en ny grej, jag hoppade inte av och ledde upp honom till stallet utan jag red enda upp! YEEE :) Fina Lalle, han var riktit duktig idag!
Så bytte jag vojlock åt honom till en vit, och konstatera för mig själv att vitt är jätte fint på mörka hästar,,som det nu skulle vara något nytt :)
Jag har tidigare bara använt vitt i tävlings sammanhang men nu skall jag använda mer av det hemma!

Imorgon är det lovat sol, lite iallafall. Hoppas verkligen det stämmer. Har jobb imorgon och det kommer kännas ovant att fara iväg tidigt igen när man nu i en veckas tid fått slappat efter morgon stallet. Men blir det bra väder klarar jag allt :)

Dessutom händer det saker här som inte bara rör mig, berättar efter hand jag kan berätta men det är tider att vänta på :) En del saker kommer förverkligas och andra får vi vänta och se om det blir verkligt! ;)

Ajjo och p.s. Imorgon kommer tillbaka blick på 2013

2 kommentarer:

  1. Följer du babyboomen och ät gravid kanske? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej absolut inte :) visste inte att de va nån babyboom. Jag ha sagt de nåt tag här på bloggen men för er nya läsare så kan jag berätta att jag vill inte ha barn .nej de gäller hästarna i stallet nog. Delvis mina hästar å delvis andras./heidi

      Radera