Sidor

tisdag 6 november 2012

klippning

Skall snart gå ut och klippa Ellu, ska ta några bilder ifall det blir bra, Ellu är jätte svår att klippa för hon har så konstig kropp. Hon är kantig, har mycket ärr och väck överallt så maskinen kommer inte åt på alla ställen. En rund och muskulös häst är betydligt lättare!

Belle flyttar först till helgen..som tur.!!! Dollar hade haft ont i magen igår så vi måst avvakta och se vad det var han hade. Det är lite rolit nu för inne i stallet står det bara vita hästar, och ute är alla mörka. Förutom Bea som är skimmel då.. Men det ändrar ju nu sen då Dollar kommer för han är brun och han skall in i stallet. :|

Får se om jag kommer iväg till manege och hoppa imoron, beror på om det tänker frysa på el inte. Jag kör fortfarande med sommarringar :) Jag måst nog be Petri byta dom här nån dag! Pampas skall åxå hoppas imoron men det gör jag här hemma. Jag är så glad över min ridplan, efter allt detta regn som kommit har jag endå kunnat rida där varje dag! den är helt super när den är våt....passlit mjuk/passlit hård!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar