Sidor

torsdag 8 november 2012

DinoDina Clothing

Jag har varit och hjälpa till men dittan och dattan hos syrran idag.! Och igen har jag hittat nya kläder som jag vill ha..rocken ovanför är redan min :) Men man kan ju inte köpa allt på en gång så får vänta lite. Och nya kläder kommer det in hela tiden! För er som bor nära Karis så ni vet väl om att ni kan söka det ni beställer rakt från lagret? och på det viset slippa frakt kostnader ??!! För er som bor längre bort så är det fraktfritt denna vecka ut så passa på ! www.dinodina.com

4 kommentarer:

  1. Wow den där rocken är snygg! /Johanna

    SvaraRadera
  2. Jo och enligt mig inte någo skampris för att vara en märkes höst/vinter rock! /Heidi

    SvaraRadera
  3. Kolla v-nrs hemsida, sanna backlund hoppträning! / Jessica

    SvaraRadera
  4. Oj wow du fick det snabbt ordnat!!Jag har ju inte tävlat regionalt :( Men kommer definitivt som publik!! / Heidi

    SvaraRadera