Sidor

onsdag 12 september 2012

solnedgång









Jag har börjat mata hö åt flickorna nu, el för en vecka sedan nog redan.

Gräset är slut i hagen och orkar inte flytta dom igen så dom får istället fri till gång till hö. Det blir nog snart att flytta upp dom i vinter hagorna, jag vill inte att dom trampar sönder betes åkrarna.


Fick just höra att Undercover "Deli" skall ultras imoron, jag tror, men det är bara vad jag tror är att hon inte är dräktig. Därför att hon för en par veckor sedan stod och hängde vid Pampas hela tiden OCH pissade alltid just vid honom. Men återstår att se! Hon kan ju ha hujja!!

Undercover
Har svårigheter med hur jag skall placera hästarna när dom kommer in åxå, vissa är helt klart var dom står men det finns några frågetäcken. Samma hur jag skall sätta dom i vinter hagorna, vem skall stå med vem.

best friends, Elegia& Rune   


Pampas skulle absolut ha hö han åxå fast han verkligen inte sku behöva. Han har gräs kvar i hagen och det syns på hans mage! på tok för rund!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar