Sidor

torsdag 20 september 2012

Billnäs igen


Det gick väl sådär i Billnäs idag, Jessica fick nog kämpa i början med Kazanova men sen mot slutet gick det som det skulle..Det är så jäkla synd att han skall vara så hingstig och måst bråka om onödiga saker, Jessica säger gång på gång att han hoppar så jätte bra när han en gång hoppar! Men när han skall pella på och låtsas vara rädd för allt så förstör det ju allting..nå nästa vecka igen!..

 



Jag fick inga bilder idag när vi hoppa inne, det är så dåligt ljus där, bilden är från förra sommaren i jumping Kimito.

Jag hade lovat motionera Ellu idag åxå eftersom Monica inte kunnat komma nu 2 dagar i rad, vi låter henne inte stå mera än en dag åt gången p.g.a hennes dåliga mage, hon behöver röra sig mycket! så jag longerade henne. Första gången idag nånsin så gjorde jag det utan lina och det gick helt super.! med pessoan såklart men lös. Jag longerar för det mesta alltid Pampas utan lina och han tycker det är roligare så. Å nu märkte jag att det tyckte Ellu åxå.
Idag kommer flickorna upp från betes hagen och jag kommer dela upp dom i 2 hagor så räcker gräset lite längre där dom nu får gå månaden ut. Sen blir det vinterhagorna och in till nätterna! bläää...vart tog den här sommaren vägen????????????

2 kommentarer:

  1. På srls sidor står det att 6 ådringarnas noviisi är finalen 120 , iaf ännu igår :)

    SvaraRadera
  2. jo noviis serien är helt annat än racing serien så det kan stämma!!!viste ju inte vilken du menade!!

    SvaraRadera