Sidor

måndag 24 september 2012

besiktad

Var på morgonen och besiktade trailern och jag hade lite rolit åt besiktnings mannen, han fråga när jag kom in att när har jag senast haft bromsarna på service? jag sa att aldrig!!  förra gången, för 2 år sen som jag besikta trailern så gick den igenom utan anmärkningar så trodde inte man behövde göra det.??!!! Då sa han åt mig, att då är bromsarna säkert nog helt slut vid det här laget, och började göra sina tester..Efter en stund stod han som ett fråge täcken och sa åt mig att bromsarna inte hade något som helst fel, t.o.m att dom var otrolit bra :) Han sa att han aldrig trodde det var möjlit att dom skulle vara så bra som dom är :) jag tacka för besiktningen och körde iväg glatt!!

Ännu tidigare på morgonen var jag till läkaren och tog bort ett födelse märke som störde mig, så idag har jag inte kunnat rida, Monica tog Pampas åt mig och syrran var ut och skritta och små trava med Nova. Nova skall imoron till Jessica igen så han kunde inte få en helt ledig dag, han får in stelna bort nu efter galoppen på söndagen. På Onsdagen hoppas jag att jag kan rida, el hoppa för måste träna med Pampas ifall det blir tävlingar på helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar