Sidor

måndag 17 september 2012

så det blåser

Vad har hänt i det här landet? det blåser ju hela tiden! värsta storm byar det kommer imellan. Så var det inte för några år tilbaka vill jag minnas. Bra dag att rida ut i terrängen  idag, jag var med både Pampas och Nova. Jag trodde det skulle va en sån dag som allt är farligt men konstit så va det inte det..
Pippi och Spinki blev skodda/ verkade idag, dom hade åxå jätte långa hovar. Det har varit en bra sommar för hovarna i år :) Det är tänkt att vi skall ta upp Spinkis ridning nu igen, Vanessa kommer och börjar longera henne några gånger nu i September och sen skall jag sätta mig upp i Oktober. Vi har åxå bestämt oss för att INTE föra Spinki till Kyvyt esiin finalen, tar det säkra före det osäkra!

Imoron skall jag inviga mina nya stövlar :) Hade tänkt ha dom när jag rider på planen hemma..mina Tretorn får fortfarande funka som tävlings stövlar. Sparar på dom på det viset...

















...och sen har jag ett par nya skor åxå som jag väntar på att få testa!!!mina gamla gick sönder så köpte inte bara för skoj skull nya. men det som på julafton!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar