Sidor

torsdag 13 september 2012

Kieffer/Stubben

Jessus va rolit det var att rida med dressy sadeln idag, det kändes mycket bättre den här gången med Pampas. Vi jobba riktit effektivt, skänkelvikningar i trav och galopp, förvänd galopp och galopp ombyten!!! Monica var med me Ellu med Kieffer sadeln och blev super glad när hon fick sitta i en dressyr sadel igen :)...det är mera hennes grej!


Hon har hamna rida med hoppsadlar enda fram tills nu! Eftersom det råkar sig så i detta stall att alla är hopp hästar! Provade Kieffern på Pampas åxå och den passa! Så vi funderar nu med Monica om vi sku köpa Kieffern så att vi delar på den, så har jag 2 sadlar åt mina ifall Pampas och Kazanova rids tillika på plan och sen kan Monica ha den åt Elegia när hon vill dressyra :) Måsta bara prova den på Nova ännu! Imoron far vi till galoppbanan igen så det får bli till lördagen! Och måste ju diskutera priset såklart!!!

stubben

kieffer

Ajjo, veterinären kom inte idag heller, hon sköt upp tiden till senare och det passa sen inte Delis ägare så det får bli till en annan gång. När vet jag nu sen inte eftersom dom kommer åka till USA i nästa vecka....

2 kommentarer:

  1. Nova har hamnat på blogg.se´s sida (där jag har min blogg) så han har fått många fina kommentarer :) Inlägget med bilderna jag tog sist.

    SvaraRadera
  2. Svar: aj måst gå och se!!

    SvaraRadera