Sidor

tisdag 18 september 2012

Billnäs

Stack iväg med Pampas imorse till Billnäs och hoppa lite! Han har inte varit nånstans sen SHW! Pampas tycker så om att få åka bil och fara omkring! ju mera det händer destu bättre! Så jag hade lite dålit samvete när jag inte "hunnit" fara omkring med han. Varje gång vi kopplar fast trailern och far iväg med Nova så står han vid porten av sin hage och väntar att jag skall komma och söka honom ! Jag kan säga att jag har en himmelsk tur när det gäller transport av mina pojkar, båda tycker så mycket om att åka. När jag skall gå före in i trailern får jag nästan springa för att att hinna undan, dom kommer med sån fart in :)
På Torsdagen är det igen Novas tur att fara till Billnäs, men då skall Jessica rida. Lite nervös faktist hur det kommer gå med hoppningen...

på väg till Hangö i somras

1 kommentar:

  1. Aija, vet att Jenny red en månad eller så i december och januari på henne, men vad jag förstod på pappa blev hon sen och stå.
    Men bara bra för henne att hon slipper och röra på sig, det är nämligen en häst som kräver mycket motion :)
    Vet du vem det är dom varit och ridit henne?

    SvaraRadera