Sidor

lördag 8 september 2012

anmäld!!

Höll på att glömma bort att anmäla mig till galopp tävlingen, tiden går ut om 2 dagar. Men nu är det gjort, en träning hinner jag med ännu före själva tävlingen. Det blir inkommande vecka nån dag, måst höra med Ida så det passar henne åxå! En annan sak som NI andra skall anmäla er till tycker jag är Snitzelritten som V-NR ordnar! det är den 22.9 med start kl. 12 i Horsbäck stallet. Jag skulle gärna vara med själv men det går inte eftersom jag måst vara med och ordna! Alla kan delta i det här, det går ut på att rida en terräng runda och svara på några frågor. Vinner gör den som rider snabbast igenom rutten och har minst fel svar på frågorna. Man kan rida i par om man vill el ensam. Ni kan anmäla er till mig på stallsplinter@gmail.com


Nu skall jag iväg och köra en bekants häst hem från betet, sen kommer Deli,Bea, Belles och Vilnas hovslagare. Måst hinna hem och hjälp till där åxå. Sen måst Kazanova ridas och sen är det kräftskiva!!! Monica kommer ikväll och rider Pampas åt mig,det skulle bli för tight med tiden annors. Trevlig Lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar