Sidor

söndag 23 juni 2013

helgen som gick

WOW vilken super helg vi haft! Fint väder och fint sällskap! Idag fick jag dock höra hemska nyheter som rör en vän. Styrkekramar om du läser det här! Dagen har största delen gått ut på att sola och slappa men jag har hunnit rida en snabbis med Nova och Petri har ridit Pampas. För en timme sen betäckte vi ponnin pånytt! och även det lyckades fint.
Pampas har blivit pappa igen till ett hingstföl under helgen. Jag väntar bilder ännu så vet inte alls hur fölet ser ut! Men ägaren var jätte glad att det blev hingst.

Deli här hemma håller sitt föl inne ännu bara! Hoppas nu det kommer i veckan!! Imoron skall jag fara och köpa ny telefon åt mig, jag har varit utan nästan hela helgen!!! OCH så är det Piia Pantsu träningar på eftermiddagen.! :) återkommer om dom imorgon!

Bilderna hör inte alls hit, men dom är så söta så måste ladda ner dom från FB :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar