Sidor

onsdag 5 juni 2013

första resan vald

Lähtö su 22. syys

06:40 Helsinki HEL
09:10 Nizza NCE
suora 3h 30min
  • Norwegian Air Shuttle 5830

Paluu to 26. syys

20:10 Nizza NCE
00:35 Helsinki HEL
suora 3h 25min
  • Norwegian Air Shuttle 5831 
Va vinter res målet blir har jag ännu ingen aning om. Det är första gången det händer, vi brukar ha ganska klart vart vi vill redan den här tiden.Å så undrar jag att blir det första året på länge som vi reser iväg på tumis? konstit...

Nu måst jag bara börja planera "barnvakt" för höstens resa :)
Det är det svåraste när man har en stor gård med massa djur, att planera vem som bor här och sköter allt minut för minut. Tur så har jag många fina mänskor som brukar ställa upp så det löser sig! Jag vill inte lämna huset och gården med alla djuren här länge utan tillsyn.
Men förhoppningsvis så går alla eller åtminstone största delen av hästarna ute på bete då ännu så det underlättar mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar