Sidor

torsdag 20 juni 2013

veckans nyheter

Nu fick jag svar på vem som följer med mig på Pantsus träningar, Kazanova skall betäcka imoron och på Söndagen och kanske ännu på Tisdagen så det sket sig ju totalt med att ta han med sig :(
Jag hade tänkt annors att jag tar Pampas första dagen och Nova andra men kan nog va det blir lite väl mycket med träningar och betäckningar samma dag!
Tänk att det alltid skall komma opasslit dessa brunster! Är det inte tävlingar så är det på midsommaren el så är det viktiga träningar!
Hoppas nu iallafall att stoet är klar för det här nu så det inte blir att avbryta det igen en gång...

Deli har fortfarande inte fölat, ni skall få se att det nu åxå sker under midsommaren när det är som minst passlit! Hon är så stor att man skulle kunna tro hon bar på tvillingar.

Mimmi, min minsta kanin är sjuk och går på antibiotika. Jag har tagit bort henne från dom andra och har henne inne i huset med oss nu så länge.

Hoppningen idag började jätte bra men slutade med en sjuk fot.. det började så bra att jag var riktit positiv och glad  men så måste det ju tyvärr sluta med otur..Den där Nova...suck..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar