Sidor

måndag 17 juni 2013

piia pantsu

Betalade nu sista delen av summan för Piia Pantsus träningar som är på måndagen och tisdagen genast efter midsommaren! Jag skulle hämst gärna ta Nova med mig för det är ju han och jag som behöver det här, men med Pampas igen skulle det vara roligare och säkrare. Nova har nog hoppat jätte bra här hemma men vet inte alls hur han funkar borta. Borde ta mig själv i nacken och åka bort för att hoppa nån dag. Fast det hinner jag inte med nu före träningarna, på Torsdagen skall dom båda hoppas nog men inte av mig :) Mer om det när det är aktuellt!
Nova är dessutom i en dålig periord nu igen :( han är sur som ett bi alltid nu och då. Det blev efter att betäckningen misslyckades. Vanligtvis när han har betäckt stoet ändras inget, men nu var det ju annat när han trodde han skulle slippa och betäcka men stoet lät han inte, så jag tror det tog på lite! Det är ju nog att retas lite grann!
Nå jag rider nu båda 2 normalt så är iallafall båda i kondis att komma med sen när jag nu bestämmer mig vem jag tar. Kanske jag kan få ett råd på Torsdagen åxå vem jag skall ta med mig :)??

Har ju helt glömt att visa mina fina stall splinter rockar!!!!, som jag nog nu redan haft ett år nästan..ena vår/sommar rock och den andra höst/ vinter rock.




2 kommentarer: