Sidor

söndag 16 juni 2013

2 veckor

Efter 2 veckor och 2 maskkurer börjar Lalle sakta bli rundare. Nu känner han åxå igen mig när jag kommer, el ok han känner igen brödpåsen :) men han kommer iallafall när jag ropar på han. Om ca 1,5 vecka skall han kastreras, sen blir det att stå inne en tid tyvärr men jag hoppas han tar det bra och inte stressar så mycket att han smalnar igen. Det är jätte synd att måsta ta bort honom från flocken men ju tidigare han kastreras så snabbare blir han valack till humöret och det blir lättare här hemma sen.


Höft benen har åxå gämnat ut sig, men det behövs nog muskler till för att dom försvinner helt!

litet magput börjar han få :)








2 kommentarer:

  1. Härligt o se när nån verkligen bryr sej om honom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntar faktist på att få börja jobba med honom! :) skall bli intressant!! / heidi

      Radera