Sidor

söndag 2 juni 2013

moviestar

Med ca 6 timmars sömn på två dygn i bagaget, trött, osminkad och slarvigt klädd åker jag och Monica iväg med Kazanova till stranden. När vi kommer fram är det rätt så mycket folk, så vi söker upp ett ställe som är tomt på folk så vi inte stör någon. Vi badar med Nova medan mitt i allting kommer  Susann Sonntag fram till oss och undrar om jag och Nova vill vara med i hennes musik video som hon filmar in på stranden!! ööh jovisst varför inte!!! Att jag råkade känna en del från film teamet var ju ännu roligare :) Får se hur resultat blev bara den är färdig. Är dock lite rädd över hur jag kommer se ut ???!! Jag kunde ju inte direkt fixa till mig från hästryggen :) Hoppas dom är snälla när dom väljer vilka bitar dom sätter med i videon :)








Imoron skall ni få lite mer detaljer om mitt häst köp. :) Det kom så plötsligt så har inte hunnit med i svängarna riktit.

2 kommentarer:

  1. Nå om man ska vara ärlig så kunde dom int ha hitta en vackrare häst att filma :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack :)"rörd" skall hälsa Nova det!

      Radera