Sidor

fredag 7 december 2012

nej hoho

Igår såg jag på Bellas bloggen att hon räknat hur många täcken dom har till sina hästar. Hon kom fram till 47 st. Nu kan det här ju låta mycket MEN hon/dom har åxå 7st hästar. Jag visste genast att jag har flera, men jag blev chockad när jag räkna ut hur många jag igentligen har!!!!!!!!!!Ni kan aldrig gissa????????
Om vi säger som så att jag sluta räkna vid 70 st...:) Och OBS, jag har 2 st hästar. Nu har jag inte räknat med ridfiltar och flugtäcken, utan bara inne, ute, fleece och torktäcken. Av dessa täcken är det flera st som är för stora som jag inte använder, men som jag inte slängt bort för dom är så gott som nya.Jag har nog åxå sålt många som inte passar på P&N. Sen har jag Pandoras gamla täcken, som jag kommer behöva till fölen som förhoppningsvis föds på våren. Men resten är i användning mer el mindre :) SJUUKT, jag vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar