Sidor

onsdag 5 december 2012

FB

Jag har inte fått nån hjälp med av att ta bort min fb sida. Syrran hinner inte och jag vet inte själv hur jag gör så jag har uppdaterat lite bilder dit.. mer än så kan jag inte göra där :) Men vill ni gå och se så är namnet stall Splinter.
Jag blev påmind om den här ***** vintern igen, jag skulle fara med pappa och söka hö och det började med att traktorn på stället inte startade så vi fick prova ett annat sätt att få på balarna än vanligt, det slutade med att släpvagnen gick sönder och det tog totalt 1,5 timme. Det är inte ok, det skall gå på en halv timme... Stel frusen och sår i fingret och snart måst jag ut igen...
Lite gladare blev jag när jag satt in bilderna på FB, där var en massa fina sommar bilder så jag glömde för en stund mitt elände :)
ex på uppmuntrande bilder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar