Sidor

torsdag 27 mars 2014

STALL lista

Min ridkläds-stil i tre ord:

varierande,färgglad och matchande


Denna färg är vanligast på mina ridkläder:

Jag har kläder av alla färger och det finns ingen färg som är överlägsen!


Det här rid plagget skulle aldrig komma nära min kropp:

sport bh 

Dagens rid-outfit (bild):




























Det här är en gammal bild på mig och min häst:


Min vackra Splinter





















Mitt favoritplagg (i stallet) just nu:

Rocken jag fick till födelse dagen ( men inte tillsammans med röda byxor )



























Pryl jag suktar efter
























Denna färg skulle jag aldrig klä min häst i:

gult


Denna plats är jag mest nöjd över i stallet:

här måst jag nog säga alla boxar! 

Problemhörn i stallet:

har inget problem hörn men skulle vara rymligare om jag fick stora runda hö balen någon stans på ut sidan av stallet men endå under tak. Det skulle ge så mycket bättre plats inne i stallet!



Nån som känner för att svara på dessa frågor? kopiera frågorna och skriv svaren på er blogg!

5 kommentarer:

  1. Och länka till inlägget här i kommentarsfältet så man vet var man kan läsa dem! :)

    SvaraRadera
  2. Ja just det såklart som linda säger :) annars e det ju inga roligt!

    SvaraRadera
  3. Byxorna du sku vilja ha, är det Horzes? Isåfall, dom har -20% på ALLT just nu ;) // Cassu

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo från Horze, jag försöker behärska mig och inte köpa dom alls. Då jag har typ tusen ridbyxor :)

      Radera
  4. Äh, man behöv aalltid fler att matcha med.. :D brukar själv resonera 'det var ju rea' när man sen ha shoppat loss helt galet :D // Cassu

    SvaraRadera