Sidor

söndag 30 mars 2014

Hag byte

Igår när jag kom hem från jobbet flyttade om hästarna lite, Jojo fick gå till mamma hagen färdigt och Ellu och Pippi blev hag kompisar medan Lalle stackarn blev ensam. Har lite planer att prova sätta ihop Lalle med Nova igen..
Går inte det så får Lalle vänta på att det kommer en annan häst som han får gå med sen.
Men senast till betet skall Nova ihop med valackerna! det e bara så! Punkt.

Det var iallafall ett jävla skrik från alla håll när jag splittrade flocken, Pippi blev helt till sig då Jojo lämnade henne och flyttade så långt bort som på andra sidan vägen. Och Stella och Elli blev till sig när Ellu flyttade uppåt i en hage. Pampas blev glad att få ett brunstmonster i hagen bredvid sig och Ellu visade precis hur gammal och klok hon är...not... :)
Enda två som tog det coolt var Nova och Jojo!!!





Från en sak till en annan, önskar jag ni som kan och har kommentera här just nu senaste dagen skulle vara snälla och berätta varifrån ni lämnar er kommentar, e det från dator, Ipad el någon telefon?
Grejjen är den att jag har fått höra av flera nu att dom inte kan kommentera på min blogg och jag skulle villa veta vad problemet är. Från vissa Iphons går det inte vet jag! Måste kontakta blogger och höra vad man kan göra åt saken.
Det är ju skit trist att inte kunna lämna en kommentar om man har något man vill säga! Vet från egen erfarenhet :) Plus att jag tycker det är roligt när ni hör av er! :)

Från en sak till en annan igen så kom jag på att jag åxå kan tänka mig hyra ut Lalle, om man inte har råd att köpa så kan man få ta honom på foder. Men det är bara och endast till nån som jag vet vem är el till nån bekantas bekant! Som jag skrev i en kommentar i tidigare inlägg så är det till hösten jag behöver hitta en plats till honom och ni får gärna hjälpa mig här!!!




3 kommentarer:

  1. Just nu kommenterar jag från iPhone, men annars blir det ibland från dator eller iPad också. Ibland kan det sträva från telefon, kan tex inte gå tillbaka o ändra text om jag skrivit fel, då strular den helt och så kan jag inte alls skriva! Men från alla andra ställen fungerar det problemfritt för mig.

    SvaraRadera
  2. testat nu från 2 olika av våra datorer,men ja kan inte kommentera från nåndera,kan nog skriva men inget kommer upp då ja ska publicera! Men från nokian går de! /monica

    SvaraRadera
  3. dator.. :) //I.S

    SvaraRadera