Sidor

torsdag 3 januari 2013

tack Maria

Dagen började super, jag fick tips på ett bett och jag tror det funkar!!! Jag red ut med Nova idag (igen) och det funkade bra, bäst hittills.!!! Det var riktit rolit att vara ut med Nova! vi hoppade vattenpölar och diken och galopperade fort och allt under kontroll!! Skall prova flera gånger ännu men det ser lovande ut..
Så var jag å besiktade chevan och den gick genom UTAN en enda anmärkning, och bilen är 20 år gammal!!!! De ni :)
Jag var så glad hela dagen enda tills jag red Pampas, där blev dagen förstörd. Efter ridturen var jag nog så rädd som jag inte varit på länge. Jag fick ett slag i hjärtat och det har inte lättat mycket ännu heller..synd att det skulle sluta dåligt på en annors super dag.

min vinter och sommar dragbil :)  och Stålle såklart med på ett hörn. Alltid med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar