Sidor

söndag 13 januari 2013

gamla videon

Vår dator sa upp kontraktet igår och idag var Petri och sökte mamma och pappas gamla dator så vi har nån iallafall. Och gissa vad jag hittade på den? jo filmer på MIN SPLINTER! mitt hjärta gick sönder igen en gång när jag kollar på dom, jag ser pånytt pånytt och pånytt på dom. Dom är tyvärr i jätte dålig kvalitet för det är många år gamla men man ser farten han har. Jag testar honom för första och sista gången på bana. Splinter var ju en riktitg galopp häst så jag ville känna hur det känns att rida riktig galopp. Den som suttit på en galopp häst behöver jag inte förklara känslan åt men för er andra....Det finns inte ord..Man flyyyyger!!!! det är en obeskrivlig känsla...

Första filmen här under när vi startar, sku jag inte hållit tag i manen på honom skulle jag blåst bort från ryggen som ett löv. Så kraftit far dom i väg..och sen andra filmen har vi redan galopperat klart så jag håller på att bromsa honom, men se på stegena, vilken längd i sprången. Buhu jag börjar gråta, jag vill ha Splinter tillbaka!



< />
Kolla ännu sen filmen här under som är på Kazanova och Orestes
Nu ser ni skillnad på teknik och fart!!

< />

5 kommentarer:

  1. Oj.. "Lite" skillnad på farten!! Hetrejumala!!!/ida

    SvaraRadera
  2. Jo fina splinter!!! "love" /Heidi

    SvaraRadera
  3. HERREGUD sån galopp :O verkligen skillnad.. Som taget från en riktig täby-galopp start. wow! / Jessi

    SvaraRadera
  4. Shit vad han kastade sig iväg i starten, vilken jäkla kraft heerregud!! Amazing djur domdär :) // Cassu

    SvaraRadera