Sidor

torsdag 14 februari 2013

mycket på en gång

För det första! EN TREVLIG VÄNDAG TILL ER ALLIHOPA!

För det andra,  GRATTIS TILL MIG SJÄLV, jag fyller 30 imoron och åker iväg på kryssning, kommer hem på Lördagen.
Så Monica och Linda kommer IGEN en gång hjälpa mig med stallet och kattorna.

För det tredje så skall jag få en anställd hit hem till stallet :) kul!! och det är ingen mindre än Linda, syrran :)
Kommer behöva lite mer hjälp inkommande månaderna p.g.a att jag själv jobbar mycket i andra stall. Så hon kommer rida, mata och städa uteboxarna dom dagar hon hinner. Japp kommer betala min egen syster :) hon envisas med att hjälpa till utan betalt men jag tycker det är mera korrekt att betala henne, varför skulle hon slita gratis här medan jag är borta och tjänar pengar åt mig själv..!!??

2 kommentarer: