Sidor

måndag 18 februari 2013

hm

Vi far inte idag heller till Maarit, vi måst ta de en annan dag den här veckan, bara vi hittar en tid som passar båda..
jag har firat hela helgen min 30 års dag och nu är man ett år klokare igen :) Med tanke på hur mycket fina presenter man får som 30 åring så skulle jag kunna fylla lite oftare :)

Fick av syster denna som jag dräglat över länge redan

och dom här jeffrey campell skorna köpte jag åt mig själv till födelse dagen :)

Plus en ring av min sambo ( ingen förlovningsring), smycken av mofa, dator av föräldrarna, vattenmatta åt mig och(hästarna) av Monica och sen ännu pengar, presentkort, graverad vas, och FILMJÖLK :) (inside skämt )
Tack för alla gratulationer och presenter!
Nu har jag ännu alla kaverin kvar att fira med och bjuda på middag.. bara nån passlig helg dyker upp. Sen är jag nöjd 30 åring :)

1 kommentar:

  1. Tänkvärt inlägg om ridvärlden!
    http://stallsackum.blogg.se/2013/february/forsok-att-vara-snalla.html#comment

    SvaraRadera