Sidor

måndag 1 april 2013

Fina hästar!!

Har jag duktiga hästar här på gården eller vad, Spinki, Pippi, Deli och Pampas ställer sig alla och pissar i tur och ordning före jag kommer och plockar in dom för kvällen! Flesta hästar sparar sig tills dom kommer in men inte här :)

Pampas var till Grann manegen på Lördagen, han var jätte duktig och över GLAD att få komma ut!

Idag var jag med Nova till manegen och även han riktit duktig ( förrutom när jag skulle sadla så stegra han så att sadeln föll från ryggen och rakt i leran, jag kan säga att han fick sig ett varv med spöet efter det.) och gör han det en gång till så blir det andra bullar.... Men sen när jag väl var uppe på ryggen jobbade han bra, vi jobbade länge och intensivt med lite små hopp och bom övningar.

Samtidigt var Belle på löshoppning och det hade åxå gått väldigt bra hörde jag! både lastande och hoppande.
Belle
Har inga bilder från idag förutom den här på Belle så ni får nöjja er med den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar