Sidor

onsdag 27 mars 2013

påsk coming up

Nu är det ganska jämnt en månad så skall Spinki föla! Nu får det nog tammefan börja hända nåt med vädret, var är våren? inatt var det minus 15 grader!!! och det är ännu snö så det understa ruttnar! Hur skall lilla föle klara sig om inte våren börjar sätta fart på.

Påsken kommer och jag har mycket som jag skall hinna med, jag hade tänkt åka iväg med pojkarna 2 dagar till manege och rida ( inte hoppa ) bara gå lite bommar och kavaletter. Nån dag skall vi till Ekenäs och hjälpa syrran med sin butik. På fred är jag på jobb hela dagen, sen skall vi nog börja städa lite hagor! Det hör tyvärr påsken till, även om det inte kommer gå så bra denna påsk p.g.a detta pip väder.
Å håret måste jag få färgat och klippt nån dag!

men jo glad påsk!!

1 kommentar: