Sidor

fredag 24 maj 2013

Shopping

Jag var iväg och köpte saltstenar till lojo idag och kunde inte låta bli att köpa en ljusröd liten shettis föl grimma åt Kazelgia, prinsessa som man är så måst det ju vara ljus rött :)
Sen hittade jag ett regntäcke åt henne åxå, som egentligen är för hundar, men när hon är så liten så kan hon inte ha häst täcken ännu :)





Fast det är shettis föl grimma så måst jag ha den på sista hålet för att den skall hållas på henne. Den är endå fortfarande så stor att jag vågar nog inte ha den på i hagen utan uppsikt., så lös är den..
Lill tjejen sade ingenting när jag satt täcket på henne el tog av d, tarrorna för ju oväsen när man drar upp dem men hon reagera inte alls. Hon är faktist inte rädd för nånting!

Sen kan hon redan lyfta alla 4 hovarna när man ber, det har Monica övat med henne!! här lärs det in tidigt, Kazstella har ännu inte haft täcke på men det skall jag prova nu här i dagarna nog!

Lite mer bilder som Linda tog igår
den första en perfekt bild av prinsessan, speciellt huvudet!



Kazstella har blivit kraftig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar