Sidor

torsdag 27 december 2012

ljuvliga väder

Så som min dag sett ut idag så borde jag var trött och stressad men det är jag inte tacka vare detta härliga väder! älskar plusgrader!!! Kan det inte vara såhär nu resten av vintern!! nu när jag gjorde kvällstallet kunde jag gå utan vantar,utan mössa och endå ha varmt och skönt, vattnet fryser inte ute och man kan ha dörrarna lite uppe i stallet!! Mindre täcken på hästarna och på sig själv så det blir lättare att röra sig...ja listan på positiva saker kan göras lång!!!

Jag är lika glad som Vilna är här :)

2 kommentarer:

  1. Jag vågar faktiskt inte säja vad det är gör storlek på det.. Köpte det av Channa då de va för litet eller nå ti Uffe.. Men, Ressu har cob på alla grimmor och träns full blir alltför stort på honom, och Sasha har full och hacket passar dom båda! Men kan de sen ha vari cob på hacket, för tyckte att dom sen sökte storlek full ti Uffe vid ett senare tillfälle.. :) /ida

    SvaraRadera
  2. ok jag tror jag beställer cob då!!

    SvaraRadera