Sidor

tisdag 24 juli 2012

nytt intresse

Eftersom Kazanova har haft  mycket betäckningar och hoppningen inte riktit har fungerat som det brukar så har jag ridit dressyr :) det är konstit ,jag tycker inte om dressyr..jag har aldrig gillat det, men en dag för några veckor sedan printa jag ut lätt c programmen och det var inte så tokit och framför allt var det int alls svårt. Så nu måst jag väl lära mig mera dressyr program så vi kan gå vidare! :) kanske ni ser oss på dressyr banorna i höst ennu!!...nej nej. det händer int..Däremot så skall vi starta en galopp tävling i höst. Kazanova älskar att springa, så det blir intressant att se vad han får för tid. Nån som vet vad som är bra tid på 1000meter?
Jag fick faktist höra av Kazanovas uppfödare att hans hel syster har kvalat till en galopp tävling i Sverige,där hon t.o.m slagit fullbloden!!! Så vem vet, kanske Kazanova igentligen är en galopphäst och ingen hopphäst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar