Sidor

tisdag 14 augusti 2012

NEJ!!!

Det här kan inte vara sant, Nova är halt! just nu som betäckande är över och jag skulle kunna börja rida normalt. Jag tror det är hoven som bråkar, smeden kommer på Måndagen så får se om det bätrar när han får nya skor. Dom är lite för långa och dessutom spruckna så kan ju vara det! Isåfall är det mitt eget fel! Jag brukar sko med 8 veckors mellan rum och ibland på vintern t.o.m 9 v. och nu är det sjätte veckan så hur har det nu hunnit bli så här dåliga..hm..
Vi som skulle till galoppbanan på torsdagen och löshoppa på fredagen. F*****N

1 kommentar:

  1. jo jag hoppas (och tror) att det går bra :) Hon verkade iaf trevlig och han flyttar inte så långt ifrån nu så jag hoppas att han skulle vid någo tillfälle synas på tävlingar här i runt :)

    SvaraRadera