Sidor

fredag 24 augusti 2012

??

varifrån kom det här skit vädret? bra att jag hann rida före.. jag var med Nova på stubb åkern och galoppera runt, han går nog helt rent nu, ska prova hoppa imoron el på söndagen och se va han säger om det. Pampas hoppa jätte bra idag, och var ganska pigg. Jag har öppnat upp hans betes hage så att han kan gå in i ena vinterhagen vid ute boxarna och han trivs så bra där, han har en box till förfogande som han går in och ut i hur han vill. Där ligger han och sover på dagarna  :) därför är han säkert så pigg nu åxå!


Söt va?

Stålle hämta en hem en hugg orm idag...mysigt, tror han dessutom fått ett litet bett av den för han var lite svullen i framtanden. Jag blev liv rädd och ringde veterinären såklart, jag skulle avvakta. Om han blir dåsig så hamnar han in på dropp. Annors var det inget jag kunde göra... Min lilla Tåll, allt hamnar han ut för.

från vänster, Dolly, Stålle & Mymlan
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar