Sidor

lördag 18 augusti 2012

lyx

min sambo är nog bäst, han sa plötslit åt mig att han skall tvätta och vaxa trailern, att den sku nog behöva en ny yta :) jag sa tack, hemst gärna! jag tömde och tvättade den innifrån då tillika som jag tvättade stallet så nu blir den ju som ny igen!! Jag tvättar den innifrån nog varje sommar men vaxad har den nog aldrig blivit.

glömde nämna igår att på kvällen när Pandora skulle åka hem och Marjo hämtade henne från betet så fick Bea lessamt efter Pandis och kom ut från hagen och sprang raka vägen till Pandis. Helt tydlit tyckte hon inte att vi skulle ta Pandis ifrån henne, Bea har aldrig kommit ut från hagen tidigare så jag blev mycket förvånad. Ganska hemst på ett vis att vi bara flyttar på hästarna hit och dit och vet inte alls hur fästa vissa blir mot varann och sen saknar den andra utan att dom kan visa det. :(.... En liten parentes bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar